BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 1, 2012




29/11 & 2/12/2012

Arinie  02/12/2012 befday adq bushuk aku,,,, aku sibuk sgt ngan keje sampai x sempat beli adiah at dye... adq,,, sowi..!!
cian adq bushuk demam ye... nie msti demam nk sambut befdaay nie... hehehehe
at blog aq kli nie sebenarnyer aku nk citer sal 29/11/2012 merupakan ari befday aku..... ari dimana handset aku ilang... sumer salah aku sebb tertolak handset tu dye jtuh duk jeruk2 teddy.. yang peliknyer call xdpt sbb line problem at umh aku tu.... dah puas cari aku pon giveup n mengalir lah air mata nie.... hehehhehe..... pasal handset pon leh nanges... klu ilang org yang kte sayang xtau larr jd cmner aku nie.. mau gilar pa....
aku dpt pgglan free dr maxis... mang aku call mcm2 org larr.... boleh dikatakan hampir sumer member maxis aku call..  huhuhuhuhuh

org yang kerap aku call.. adq bushuk aku larr... dye mang sentiasa ader topik nak sembang ngan aku sbb tu aku suker call dye... ehheheehheh  sembang mcm2 topik tpi kteorg der sentuh topik sal DIARY.. aku ingat t aku nk bg DIARY tu at dye,,, aku nk dye lak yang sambung karang at DIARY tu...tpi dye lak pk laen.. ader ker patut dye kte klu xnk tlis buang jer... adq akk nie nk kene rotan nie....
 adq2... akk bersyukur sgt2 ALLAH temukan adq tuk akk.... akak arap adq hargai akk n sentiasa menyayangi akk ye.... 


SAYANG KAMU......!!

0 comments: